Masterclass retail en leisure: screw ups en successtories.
Retail en leisure? Die combinatie is toch dood?
Shopping is toch leisure? Dus waarom zou je leisure en entertainment toevoegen aan shopping centres? Die Amerikaanse Malls met arcadegames zijn toch een relict uit jaren ’90 films: dat heeft toch geen toekomst?
Het draait in retail om het juiste aanbod, de juiste mix, prikkeling. De koopknop raken. Dat bepaald de lengte van het bezoek en de lengte van de kassabon. En juist daarom heeft leisure wél een toegevoegde waarde in een shopping centre. Maar hoé dan? En hoe niet?
Masterclass
J2Leisure en NewArmstrong nodigen u graag uit voor een Masterclass leisure & retail over de toegevoegde waarde van de combinatie retail & leisure. Sprekers hierbij zijn Jeroen Horbach en Jean Paul Haenen, leisure consultants en conceptontwikkelaars en partners bij J2Leisure, en Justus Slaakweg, business development director van NewArmstrong. Ze presenteren een analyse van goede en slechte voorbeelden, het overgeprogrammeerd zijn of het juist lukraak combineren. Er valt veel te leren van de juiste én de verkeerde combinaties. Leisure biedt nadrukkelijk nieuwe kansen en mogelijkheden.
De Masterclass wordt gegeven op 7 maart bij NewArmstrong in Heemstede, inloop 14.30, aanvang 15.00 uur. Deze Masterclass is interessant voor ontwikkelaars, leasing managers, gebiedsregisseurs en ontwerpers.
De Masterclass duurt tot ca. 16.30 uur met een borrel tot 17.30.
Parkeergelegenheid is er voldoende, bereikbaarheid via het openbaar vervoer met OV fiets vanaf station Heemstede-Aerdenhout.
Aanmelden
Deelname is kosteloos, opgeven via dit formulier of via masterclass@newarmstrong.nl.